صادرات ظروف مسی

 

مجموعه ی تولیدی صنایع دستی پارس مس پیشتاز در عرصه ی تولید و توزیع ظروف نفیس مسی در ایران و خاورمیانه می باشد. تیم تولیدی پارس مس ضمن تامین نیاز بازار داخل قادر به عرضه ی محصولات باکیفیت عالی در بازارهای بین الملی می باشد. با ارسال محصولات خود به کشورهای نظیر ترکیه ,عراق,عمارات,گرجستان و ارمنستان توانستیم جایگاه ویژه برای صنایع دستی ایران در سایر کشورها اختصاص دهیم. نشان پارس مس حک شده بر تمامی محصولات تضمین کیفیت واصالت کالا مجموعه ی ماست.

در طی سالیان گذشته با تحقیقاتی که بر روی ظروف مسی انجام شد، محققان و دانشمندان بسیار زیادی در سر تا سر دنیا متوجه شدند که ظروف مسی خواص بسیار زیادی دارند. به همین دلیل تقاضای مردم جهت استفاده از ظروف مسی افزایش پیدا کرده است.

با افزایش این تقاضا و علاقمند شدن مردم به ظروف مسی کشور های زیادی در تلاش هستند که ظروف مسی با کیفیت تولید کنند. اما میان ظروف مسی که در ایران تولید می شود و ظروف مسی که در دیگر کشور ها تولید می شود تفاوت های بسیار زیادی از لحاظ کیفیت، مقدار خلوص مس، ضخامت ظروف مسی و کیفیت ساخت وجود دارد که موجب شده است مردم دیگر کشور ها به دنبال ظروف مسی باشند که در ایران به ویژه در اصفهان تولید می شود باشند.

سود صادرات ظروف مسی

صادرات ظروف مسی می تواند یکی از پردرآمد ترین مشاغل دنیای امروزه باشد. ظروف مسی در میان همه ی مردم جهان بسیار محبوب است و هروزه به میزان محبوبیت آن افزوده می شود زیرا ظروف مسی خواص بسیار زیادی دارد و سرشار از مواد مغذی برای بدن است.

صادرات مس در ایران برای صادر کننده ها بسیار پر سود است چرا که در ایران معادن مس بسیار زیادی وجود دارد و نیروی کار ماهر در ایران بسیار زیاد است و با کیفیت ترین مس ها تولید می شود و همه ی کشور ها خواهان ظروف مسی که در ایران تولید می شوند هستند.

صادرات ظروف مسی کمک کننده ی بسیار مهمی برای اقتصاد ایران است و برای صادر کننده ها نیز می تواند بسیار سود آور باشد.
برای صادرات ظروف مسی نباید تنها چشم به کشور های همسایه مانند ترکیه، عمان، عربستان و ... دوخت و با یک نگاه بلند پروازانه به کشور های اروپایی و آمریکایی می توانید در صادرات ظروف مسی غوغا به پا کنید.

همکاری پارس مس با صادرکنندگان ظروف مسی

مجموعه پارس مس یکی از بهترین تولید کنندگان ظروف مسی در اصفهان می باشد که فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کزده است و تا کنون توانسته است جزو بهترین تولید کنندگان ظروف مسی عمده باشد.
مجموعه پارس مس در هر لحظه آماده تولید انبوه با کیفیت ترین ظروف مسی اعم از ظروف مسی تزئینی و مصرفی، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

علت محبوبیت ظروف مسی پارس مس

علت محبوبیت ظروف مسی مجموعه پارس مس این است که این مجموعه در طی سال های فعالیت خود افتخار این را داشته است تا با بهترین معادن مس در اصفهان همکاری کند و از بهترین مس ها برای تولید ظروف مسی خود استفاده کند.

کیفیت بالای ظروف مسی مجموعه پارس مس و داشتن طرفدار در سراسر دنیا
کیفیت ظروف مسی تولید شده در مجموعه پارس مس بسیار بالا است چرا که تولید ظروف مسی در سال های بسیار طولانی در اصفهان اتفاق افتاده است و همین امر موجب ارزشمند شدن صادرات مس، مجموعه پارس مس در سراسر دنیا شده است.

تنوع بالا محصولات پارس مس

ظروف مسی در مجموعه پارس مس از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید تمام ظروف مسی مورد نیاز خود را در مجموعه پارس پیدا کرده و تهیه کنید. مجموعه پارس مس ظروف مسی مناسب برای چیدمان منزل با زیباترین طرح ها و نقش ها و همچین ظروف مسی مناسب پخت و پز تولید کرده است که با توجه به نیاز می توانید از مجموعه پارس مس خرید کنید.

راه های ارتباطی جهت صادرات ظروف مسی

جهت سفارش و خرید ظروف مسی میتوانید از شماره تلفن های مجموعه پارس مس استفاده کنید.

  • مدیریت: ۰۹۱۳۴۲۶۱۰۰۵
  • واحد فروش: ۰۹۱۳۴۲۶۲۱۹۰
  • شماره تماس دفتر: ٣٣٦٠٢١٢٠-٠٣١

همچنین مجموعه پارس مس آماده استقبال حضوری از شما عزیزان می باشد.

آدرس دفتر:

اصفهان ، خمینی شهر ، میدان صنعت ، کوچه شقایق ، صنایع دستی پارس مس

کد پستی : ۸۴۱۹۷۸۶۸۱۱