نگهداری از ظروف مسی ( 8 نکته مهم)
نگهداری از ظروف مسی (8 نکته مهم)
دی 7, 1402
نحوه قلع اندود كردن ظروف مسي در خانه
نحوه قلع اندود كردن ظروف مسي در خانه
دی 27, 1402
نگهداری از ظروف مسی ( 8 نکته مهم)
نگهداری از ظروف مسی (8 نکته مهم)
دی 7, 1402
نحوه قلع اندود كردن ظروف مسي در خانه
نحوه قلع اندود كردن ظروف مسي در خانه
دی 27, 1402

طرز تهیه قهوه گلد با قهوه جوش مسی

طرز تهیه قهوه گلد با قهوه جوش مسی چگونه است؟ در این مقاله میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم اما پیش از این با یکدیگر بررسی نماییم که قهوه گلد چیست؟

قهوه گلد نوعی قهوه فوری است که به روش انجماد خشک تهیه می‌شود. برای این کار ابتدا قهوه را دم میکنند و سپس آن را در دمای صفر درجه فریز و منجمد می‌کنند. پس از آن با روش‌هایی تمام آب موجود در آن را به بخار تبدیل می‌کنند. پس از انجام این کار، فقط کریستال های قهوه باقی می ماند که به ان قهوه گلد می گویند. برای تولید این قهوه ها عمدتا از قهوه عربیکا استفاده میشود.

آموزش تهیه قهوه گلد با قهوه جوش مسی

قهوه جوش مسی یکی از ظروف پر طرفدار در بین طرفداران قهوه است زیرا با توجه به این که رسانای خوبی برای گرما است و حرارت را به صورت یکنواخت در کل سطح پخش می‌کند، کیفیت آب به جوش امده در این ظروف بسیار بهتر است.

اما برای داشتن یک قهوه خوشمزه، ابتدا مقدار مورد نیاز قهوه گلد، آب و شکر (در صورتی که نمیتوانید قهوه را تلخ نوش جان کنید از شکر استفاده کنید) را داخل قهوه جوش مسی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و با یک قاشق نیز آن را هم بزنید تا هم زمان با گرم شدن و به جوش آمدن آب، قهوه و شکر به طور یک دست داخل آب حل شوند. وقتی آب جوش آمد خودتان متوجه می‌شوید که قهوه دم آمده است و دیگر میتوانید ظرف را از روی حرارت بردارید. حین انجام این کار مراقب باشید که آب جوش، سر نرود.

در این مقاله به بررسی طرز تهیه قهوه گلد با قهوه جوش مسی به قلم تیم نویسندگی مجموعه پارس مس پرداختیم. مجموعه پارس مس یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و فروشندگان ظروف مسی عمده و تک است که علاوه بر اینکه تنوع بالایی در تولید محصولات مسی دارد، کیفیت بالا را نیز در مراحل تولید مد نظر قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

تماس با مدیر فروش